یزدفردا "مهندس مقوم مديرعامل شركت مخابرات استان يزد در گفتگو با خبرنگار شبكه استاني تابان با بيان مطلب فوق افزود: تا پايان سال جاري ظرفيت تلفن همراه استان به يك ميليون شماره ارتقا پيدا مي كند و در حال حاضر بيش از 550 هزار شماره تلفن همراه با ضريب نفوذ 6/53 درصد مشغول بكار است كه از اين تعداد 290 هزار شماره آن دايمي و 260 هزار شماره آن اعتبار مي باشد .

وي با اشاره به نزديك بودن هفته ارتباطات و روز جهاني مخابرات گفت: هر سال اتحاديه بين المللي مخابرات (ITU) شعاري را به مناسبت اين روز انتخاب مي كند كه شعار امسال اين اتحاديه "حفاظت از كودكان در فضاي اينترنت " مي باشد و در اين زمينه بايد مراقبت هاي لازم از كودكان را در فضاي اينترنت داشته باشيم.

مديرعامل شركت مخابرات استان يزد در ادامه برنامه هاي هفته ارتباطات اين شركت را برشمرد و افزود: در هفته ارتباطات 56 طرح مخابراتي با سرمايه گذاري بالغ بر 29 ميليارد ريال در ده شهرستان استان افتتاح و مورد بهره برداري قرار مي گيرد و اين طرح ها در بخش سوييچ، كابل ، توسعه شبكه ديتا، راه اندازي دفاتر ICT روستايي ، توسعه و راه اندازي سامانه BTS تلفن همراه و ... مي باشد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا